wtorek, 22 kwietnia 2014

Dołownie

Psychiatra powiedział mi, że jestem dekadentką.

11 komentarzy:

  1. po tym stwierdzeniu pójdziesz do niego jeszcze, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemuż, ach czemuż nie mam wstępu na twojego bloga?

      Chyba tak, chyba trzeba mieć w życiu jakąś rozrywkę.

      Usuń
    2. nie masz wstępu? jak to? o.o
      a jak się poczułaś po tej wizycie? podziel się jeno spostrzeżeniami.

      Usuń
    3. Bo w ogóle jak wchodzę na twój profil to mi odmawiają dostępu. A przecież dowiedzieć się muszę jak matura twa?!?!

      Usuń
    4. to wchodź na bloga z adresu godzina-pijanstwa. matura ma - cóż, polski rozwalony chyba ok, Wesele było i Potop. wybrałam Wesele, stron mi zabrakło w tym twórczym szale. matma, słabo, ale zdałam, jak na humanistę przystało. inglisz banał oba egzaminy. a jutro ojczysty rozszerzony. i w piątek WOS.

      Usuń
    5. na rozszerzonej Romek i Julka z Don Kichotem w połączeniu byli oraz opowiadanie Schulza wraz ze Złym Tyrmanda. pisałam to drugie, bo było o obrazie miasta. łatwe dość. wos też nie najgorzej, przynajmniej łatwiejszy niż w zeszłym roku. także matura chyba została zdana.

      Usuń
    6. ustny angielski mam w środę, a polski dopiero 21. smutek bardzo. zamierzam szukać pracy, może mi ktoś coś załatwi, i zrobić prawo jazdy. ale nie wiem, co z tego wyjdzie. jak nie, to seriale też dobra rzecz. już od jakichś 2 tygodni namiętnie oglądam.

      Usuń
    7. ano faktycznie pytanie retoryczne. ale wiesz, za kółkiem mogę chociaż kogoś rozjechać, to ma plusy.
      pewnie już oglądałaś, ale Sherlock bbc mi się nie nudzi. the walking dead też. poza tym to oglądam anime, ale nie wiem czy to twoja broszka?

      Usuń
  2. Prawdziwi dekadenci są ponoć jak romantycy, ginącym gatunkiem. Trzeba ich chronić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama sobie powiedziałam, że mam zaburzenie afektywne dwubiegunowe. Po co mi psychiatra.

    http://cud-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, zaburzyłaś Ład w archiwum! :(

    OdpowiedzUsuń